• ZIŅAS PAR IESTĀDI
      • Vēsturiski fakti
      • P.i.i. darbības pamatvirzieni
        • Licences
    • KONTAKTI
    • AKTUALITĀTES
      • Pasākumi
      • Interesanti
    • PASĀKUMI
    • INTEREŠU IZGLĪTĪBA
    • IZGLĪTOJAMO GRUPAS
      • 1.grupa- PODZIŅAS
      • 3.grupa- RŪĶĪŠI
      • 4.grupa- SAULSTARIŅI
      • 5.grupa- BITĪTES
      • 6.grupa- ZVAIGZNĪTES
      • 7.grupa- SAULĪTES
      • 8.grupa- ZAĶĪŠI
      • 9.grupa- PŪCĪTES
      • 10.grupa- LĀCĒNI
      • 12.grupa- CĀLĪŠI
      • 11.grupa- TAURENĪŠI
        • Logopēda ieteikumi
    • VĒRTĪBAS
    • LABIE VĀRDI
    • DOKUMENTI
      • Pašnovērtējuma ziņojums
      • Personas datu apstrāde
    • PRIVĀTUMA POLITIKA
    • ARHĪVS
      • Projekts
      • Mini projekts 2019/20., 2021./22 m.g.
    • VAKANCES
    • PUBLISKIE IEPIRKUMI
    • IEKĻAUJOŠA IZGLĪTĪBA
      • Reglaments
      • Ieteikumi
    • IESTĀDES PADOME
    • JAUNAJIEM VECĀKIEM
    • COVID-19
      • COVID- 19 KĀRTĪBA
    • Galerijas

    Iestādes projekti


    Mini-projekts"Mans neparastais

    kalendārs"


    2021./2022. m.g.

    1.AKTUALITĀTE:

    MŪSDIENĀS KALENDĀRĀ MINĒTAS NE TIKAI TRADICIONĀLĀS SVĒTKU DIENAS, BET ARĪ DAŽĀDI MAZĀK ZINĀMI, TAČU STARPTAUTISKI SVINAMI SVĒTKI.DIEMŽĒL MĒS NE VIENMĒR PAR TIEM AIZDOMĀJAMIES UN SVINAM ŠOS SVĒTKUS. AR PROJEKTA "MANS NEPARASTAIS KALENDĀRS" PALĪDZĪBU VĒLAMIES KATRU MĒNESI IZCELT KĀDU NO SVĒTKU DIENĀM, KURU IZZINĀT VAIRĀK.

    2.MĒRĶIS:

    VEICINĀT BĒRNA IZPRATNI PAR APKĀRTĒJO LIETU, OBJEKTU UN PARĀDĪBU PASAULI, KURĀ BŪTISKA LOMA IR BĒRNA IZZIŅAS PROCESIEM UN TO VISPUSĪGAI ATTĪSTĪBAI.

    3.UZDEVUMI:

    -IZGLĪTOJOŠIE:

    SEKMĒT BĒRNU ZINĀŠANU APGUVI, PATSTAVĪBU, SAVAS PIEREDZES PILNVEIDI;

    IEPAZĪSTINĀT AR STARPTAUTISKI SVINAMAJĀM DIENĀM;

    BAGĀTINĀT ZINĀŠANAS PAR DAŽĀDĀM PROFESIJĀM

    -ATTĪSTOŠIE:

    ATTĪSTĪT SASKARSMES PRASMES, SPĒJU STRĀDĀT GRUPĀ;

    ATTĪSTĪT NOVĒROŠANAS SPĒJU, ATTĒLOJOT JAUNO INFORMĀCIJU RADOŠOS DARBOS;

    ATTĪSTĪT IZTĒLI, JAUNRADI, IZMANTOJOT DAŽĀDUS MĀKSLAS VEIDUS;

    ATTĪSTĪT SPĒJU IZZINĀT, ANALIZĒT, SAISTĪT AR IEPRIEKŠĒJO PIEREDZI;

    ATTĪSTĪT SPĒJU IZTEIKT UN PAMATOT SAVU VIEDOKLI

    -AUDZINOŠIE:

    VIECINĀT ATBILDĪBAS SAJŪTU PAR SAVU DARBĪBU UN REZULTĀTU;

    VEIDOT POZITĪVU ATTIEKSMI PRET CITU PAVEIKTO, SAVU DARBU


    1.GR.  3.GR.  4.GR. 5.GR. 6.GR .7.GR.  8.GR.  9.GR.  10.GR.  11.GR. 12.GR.


    Mini -projekts " Drošības un Veselības


    ABC"


    2020./2021.m.g.

    1.AKTUALITĀTE:

    PREVENTĪVS PROJEKTS, KURA MĒRĶIS IR NOVĒRST BĒRNU TRAUMATISMU UN POPULARIZĒT VESELĪGU DZĪVES VEIDU.

     2.MĒRĶIS:

    SISTEMATIZĒT BĒRNU ZINĀŠANAS PAR DROŠAS UZVEDĪBAS NOTEIKUMIEM MĀJĀS, UZ IELAS, DABĀ.

    3. UZDEVUMI:

    -IZGLĪTOJOŠIE:

    VEIDOT DROŠAS UZVEDĪBAS PAMATUS IKDIENAS DZĪVĒ, DABĀ UN UZ CEĻA;

    VEIDOT PIESARDZĪGU UN APDOMĪGU ATTIEKSMI PRET POTENCIĀLI BĪSTAMU CILVĒKU, SITUĀCIJU;

    BAGĀTINĀT IZPRATNI PAR BĒRNIEM PIEEJAMO PRIEKŠMETU PASAULI UN PAR TO DROŠAS LIETOŠANAS NOTEIKUMIEM;

    IEPAZĪSTINĀT AR SITUĀCIJĀM, KAS APDRAUD VESELĪBU;

    APKOPOT, NOSTIPRINĀT UN PAPLAŠINĀT BĒRNU ZINĀŠANAS PAR UGUNSDROŠĪBAS NOTEIKUMIEM;

    IEAUDZINĀT BĒRNIEM ATBILDĪBAS SAJŪTU UN CIEŅU PRET DABU.

    ATTĪSTOŠIE:

    ATTĪSTĪT SPĒJU PAREDZĒT UN PAREIZI RĪKOTIES BĪSTAMĀS SITUĀCIJĀS;

    ATTĪSTĪT SPĒJU  SKAIDRI UN ATBILSTOŠI SITUĀCIJAI RĪKOTIES UGUNSGRĒKA GADĪJUMĀ; 

    VEIDOT SAVSTARPĒJĀS ATTIECĪBAS, SPĒJU RĪKOTIES SASKAŅOTI, PIEDZĪVOT PRIEKU PAR KOPDARBU UN KOPĪGU DARBĪBU REZULTĀTIEM;

    ATTĪSTĪT SPĒJU NOVĒROT, SALĪDZINĀT UN ANALIZĒT.

    AUDZINOŠIE:

    VEICINĀT DRAUDZĪGU BĒRNU ATTIEKSMI PRET DABU UN PASAULI;

    RADĪT INTERESI PAR UGUNSDROŠĪBAS UN CEĻU SATIKSMES NOTEIKUMIEM UN UZVEDĪBAS NOTEIKUMIEM IKDIENĀ UN DABĀ.


    1.GR.  3.GR.  4.GR.  5.GR.  6.GR.  7.GR.  8.GR.  9.GR. 10.GR.  11.GR.  12.GR. 


    Mini-projekts "Muzejs mana grupā"


    2019./2020.m.g.

    1. AKTUALITĀTE:

    JAUNA MĀCĪBU SATURA IETVAROS AKCENTS TIEK LIKTS UZ IZGLĪTĪBAS LOMU, SADARBĪBU STARP PIEAUGUŠO UN BĒRNU. TADAS SADARBĪBAS MĒRĶIS- NODROŠINĀT BĒRNAM DROŠIBAS SAJŪTU, UZTICĪBU PASAULEI, EKSISTENCES PRIEKU, GANDARĪJUMU PAR PERSONĪGAJIEM SASNIEGUMIEM, PERSONĪBAS UN INDIVIDUALITĀTES ATTĪSTĪBU.

    2. MĒRĶIS:

    ATTĪSTĪT KREATĪVU PERSONĪBU, KURA VAR PAŅEMT INICIATĪVU SAVAS ROKĀS, IZZINAT JAUNO, IZMANTOJOT SAVAS ZINĀŠANAS, PRATĪBAS, IEMAŅAS. ATTĪSTĪT BERNA PERSONĪBU, IESAISTOT VIŅU DAUDZVEIDĪGĀ MINI-MUZEJA DARBĪBĀ.

    3. UZDEVUMI:

    IZGLĪTOJOŠIE

    - PAPLAŠINĀT BĒRNU ZINĀŠANAS PAR APKĀRTNI, PAR DAŽĀDU LIETU PASAULI.

    ATTĪSTOŠIE

    - VEIDOT PAŠAPZINU, AKTĪVO DZĪVES POZĪCIJU, PRASMI ADAPTĒTIES APKĀRTNĒ.

    - ATTĪSTĪT RADOŠO, LOĢISKO, KREATĪVO DOMĀŠANU, RUNU, PAPILDINĀT VĀRDU KRĀJUMU.

    - ATTĪSTĪT IZZINOŠĀS SPĒJAS UN IZZINOŠO DARBĪBU.

    - TURPINĀT VEIDOT IEMAŅAS, ATBILSTOŠI BĒRNU INTERESĒM, INDIVIDUALĀM SPĒJAM.

    - ATTĪSTĪT PIEAUGUŠA UN BĒRNA KOPDARBĪBU.

    AUDZINOŠIE

    - ATTĪSTĪT SAUDZĪGU ATIEKSMI PRET SAVU UN GRUPAS BIEDRU DARBIEM.

    - VĒLMI AR SAVIEM DARBIEM IEPRIECINAT APKĀRTĒJOS CILVĒKUS.


    MINI-MUZEJA EKSPOZĪCIJAS


    4.GR     8.GR.      12.GR.     7.GR.    9.GR.   1.GR.   6.GR.   3.GR.   10.GR.  5.GR.


    Izstrādātājs © 2012 IT Līderis